Kan ikke åbne port 5000
Fra : Søren Mathiasen

Dato : 18-09-08 08:37

Hej

Jeg har en D-Link router DI-524UP.

Jeg skal have åbnet port 5000, men kan ikke få det til at virke.

Er der en der vil forklare mig, hvordan jeg får åbnet denne port.

Mvh
Søren Mathiasen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-09-08 09:16

On 18 Sep 2008 07:36:45 GMT, Søren Mathiasen <sm@89E5Pnypost.dk> (slet
89E5P) wrote:

>Jeg har en D-Link router DI-524UP.
>
>Jeg skal have åbnet port 5000, men kan ikke få det til at virke.
>
>Er der en der vil forklare mig, hvordan jeg får åbnet denne port.

Hvad er det helt specifikt du vil opnå ved at åbne port 5000 ??

Normalt er det kun at åbne en 'virtuel server' i DLINK'en der sender
trafik til WAN-sidens port 5000 videre til en lokal netværksenhed's
port 5000.

Og som regel vil have defineret en fast ip-adresse til den lokale
netværksenhed....

<mlr>