google grupper?
Fra : Jubii

Dato : 18-09-08 07:57

Kan man få google grupper til at markere alle meddelelser som læst når
en nyhedsgruppe forlades?
Det er en funktion jeg har fra Windows Mail, og som også findes i OE?
Jeg ved godt der ikke er mange der bruger google grupper men min
windows mail (som newsreader) gik i guru.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 18-09-08 16:42

Jubii skrev:
> [...]
> Jeg ved godt der ikke er mange der bruger google grupper men min
> windows mail (som newsreader) gik i guru.

Der er sikkert flere der bruger netlæseradgang end nyhedslæser, bl.a.
Google Grupper. Og på oversigtssiden er der faktisk en funktion der
holder øje med hvad du har læst. Kræver selvfølgelig en tilmelding / konto.

--
Niels

Fra : Jubii

Dato : 18-09-08 13:30

On 18 Sep., 17:41, Niels P Sønderskov <npson...@gmail.com> wrote:

> Der er sikkert flere der bruger netlæseradgang end nyhedslæser, bl.a.
> Google Grupper. Og på oversigtssiden er der faktisk en funktion der
> holder øje med hvad du har læst. Kræver selvfølgelig en tilmelding / konto.

Under mine grupper oversigten til højre har jeg statestik for de
seneste 7 dage.
Jeg har en konto og tilmeldt div. grupper, bla.a. denne.
Men jeg vil jo ikke læse alle tråde for at få en trådnulstilling af
hvad der er læst eller ikke når gruppen forlades.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 18-09-08 21:31

Jubii skrev:

> [...]
> Men jeg vil jo ikke læse alle tråde for at få en trådnulstilling af
> hvad der er læst eller ikke når gruppen forlades.

Hvis du vælger 'Liste' i stedet for 'Gitter' i oversigten vil der være
en kolonne men antal nye emner for hver gruppe. Den bliver nulstillet
når du har har set gruppens emner. På samme måde for hver tråd.

Google har også en hjælpefunktion.

--
Niels

Fra : N/A

Dato : 18-09-08 21:31

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-09-08 21:56

Jubii wrote:

> Jeg ved godt der ikke er mange der bruger google grupper men min
> windows mail (som newsreader) gik i guru.

Har du overvejet at skifte til en rigtigt nyhedslæser, feks. XanaNews
eller Gravity?

Jesper Poulsen