Pc lukker ved tom CD
Fra : Pico

Dato : 19-09-08 16:40

Jeg har været hos en bekendt i dag. Hun har fået det problem at når der
indsættes en tom cd eller dvd til brænding genstarter maskinen, sættes der
en brændt eller en med ting på, altså ikke en tom skive opførere maskinen
sig normalt. Når maskinen så er genstartet kan der brændes helt normalt.
Jeg har prøvet at rode rundt i de forskellige indstillinger på Pc'en og søgt
på nettet uden resultat.
Nogen der har oplevet det eller har kendskab til sådan et problem.
Styresystem XP, lidt ældre maskine (3 - 4 år) der ellers har kørt normalt,
hvis sådan eksistere i med EDB.

--
MVH
Pico

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 19-09-08 17:05

Pico wrote:
> [...]
> Nogen der har oplevet det eller har kendskab til sådan et problem.
> Styresystem XP, lidt ældre maskine (3 - 4 år) der ellers har kørt normalt,

Det har ellers ikke været et problem førhen?

Hvad er XP sat til at gøre, når der lægges en CD/DVD i?
Har du prøvet ændre det til, ikke at gøre noget?

Fra : Pico

Dato : 19-09-08 17:47

Jens C. Hansen wrote:

> Det har ellers ikke været et problem førhen?

Nej

> Hvad er XP sat til at gøre, når der lægges en CD/DVD i?
> Har du prøvet ændre det til, ikke at gøre noget?

Det har jeg ikke, må prøve næste gang jeg er der.
--
MVH
Pico

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-09-08 22:20

Pico wrote:

> Jeg har været hos en bekendt i dag. Hun har fået det problem at når der
> indsættes en tom cd eller dvd til brænding genstarter maskinen, sættes der

Som ved BSOD, eller?

> Jeg har prøvet at rode rundt i de forskellige indstillinger på Pc'en og søgt
> på nettet uden resultat.

Har du prøvet at slå automatisk genstart fra?

Har du prøvet at slå "automatik ved CD" fra med TweakUI?

Jesper Poulsen

Fra : Pico

Dato : 19-09-08 23:46

Jesper Poulsen wrote:

> Som ved BSOD, eller?

Nej ingenting, bare starter på ny.

> Har du prøvet at slå automatisk genstart fra?

Det har jeg så ikke, prøver det næste gang jeg er der.

> Har du prøvet at slå "automatik ved CD" fra med TweakUI?

Heller ikke, prøver også det
--
MVH
Pico