Hvordan tackler man den (harddisk)
Fra : Henning Lund

Dato : 18-09-08 18:55

Min søn vil have en bærbar. I hans nuværende stationære pc
sidder der en 160GB ide harddisk, hvilken slags "kasse" skal han
købe for at kunne tilslutte den harddisk via usb til sin nye
bærbare, gerne med link til butik hvor kassen kan købes.

pft.

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Holst

Dato : 18-09-08 19:17

Henning Lund wrote:

> [...]
> købe for at kunne tilslutte den harddisk via usb til sin nye
> bærbare, gerne med link til butik hvor kassen kan købes.

Prøv news:dk.edb.hardware.drev

Fra : Pico

Dato : 18-09-08 20:02

http://www.hk-automation.dk/catalog/index.php?cPath=1_40&osCsid=734e25ecee813ba592a7d13108018241
--
MVH
Pico

Fra : Henning Lund

Dato : 18-09-08 20:26

Pico <Selvestemig@hotmail.com> skrev:

> http://www.hk-automation.dk/catalog/index.php?cPath=1_40&osCsid=734e25ecee813ba592a7d13108018241

Tak for linket, det firma har jeg aldrig hørt om, men de har da
varen

Fra : sls \(2770\)

Dato : 19-09-08 16:37

"Henning Lund" <dendurikke@lite.dk> skrev i meddelelsen

> Tak for linket, det firma har jeg aldrig hørt om, men de har da varen

De har ellers eksisteret et stykke tid, jeg har handlet med dem i 10 år

Fra : Pico

Dato : 19-09-08 16:33

Henning Lund wrote:

> Tak for linket, det firma har jeg aldrig hørt om, men de har da
> varen

Ja og jeg får ikke engang procenter
Jeg har handlet hos dem i mange år, som regel er de billigst og det går jeg
ofte efter, selvfølgelig under forudsætning at varen er i orden.
--
MVH
Pico