Programmer i wine?
Fra : Karsten Grønning

Dato : 10-09-08 09:02

De programmer jeg har afinstalleret i wine ligger stadig under programmer
i wine menuen. Er det muligt at få dem fjernet på en eller anden facon?

Ubuntu 8.04

Mvh Karsten.

Fra : lejf jessen

Dato : 10-09-08 09:09

Karsten Grønning skrev:
> De programmer jeg har afinstalleret i wine ligger stadig under programmer
> i wine menuen. Er det muligt at få dem fjernet på en eller anden facon?
>
> Ubuntu 8.04
>
> Mvh Karsten.
Hej Karsten!

Jeg ved ihvertfald, hvor du kan fjerne henvisningerne, så de ikke
optræder på listen !
Gå op i Programmer, højreklik, vælg "Rediger menuer", gå ned til wine,
fjern hakket fra de genveje, du ikke har mere.

--
Mvh. lejf
ubuntu 8.04 Hardy Heron.

Fra : Karsten Grønning

Dato : 10-09-08 09:20

Den Wed, 10 Sep 2008 10:09:07 +0200 skrev lejf jessen:

Det var lige det jeg mente. Takker

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 11-09-08 15:55

Den Wed, 10 Sep 2008 03:01:42 -0500 skrev Karsten Grønning:

> De programmer jeg har afinstalleret i wine ligger stadig under
> programmer i wine menuen. Er det muligt at få dem fjernet på en eller
> [...]

Who the fuck is Wine?

Er det ikke noget Linux - wannabe'er bruger når evnerne slipper op?

--
Karl Erik

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 11-09-08 17:15

Karl Erik Christensen <none@none.com> wrote:

> Er det ikke noget Linux - wannabe'er bruger når evnerne slipper op?

Det er altid rart at se når nogen ikke pakker deres trolling ind.

Men siden du nu er så skrap til Linux, så må grunden til at jeg bruger
Wine være at jeg har misset hvor man kan finde en Linux adgave af
Pregrine Service Center klienten.

--
Allan Willems Joergensen, OnDemand: http://www.nowhere.dk

"Ivanova to Medlab: Priority One Alert." - Ivanova

Fra : lejf jessen

Dato : 11-09-08 18:05

Karl Erik Christensen skrev:

> Who the fuck is Wine?
>
> Er det ikke noget Linux - wannabe'er bruger når evnerne slipper op?

Dumme og overlegne komentarer hører ikke hjemme i denne gruppe, gå hen
et sted, hvor der er en sandkasse !

--
Mvh. lejf
ubuntu 8.04 Hardy Heron.