Bluetooth
Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-08-08 12:13

Jeg står for at skulle købe en erstatning for min forsvundne mobil.

Jeg fik uden problemer Bluetooth til at virke med min gamle Sony Ericsson
mht. overførsel af bilder. Men kalender og tlf. bog kunne jeg ikke få til
at virke, når jeg søgte, så fandt jeg kun noget soft til Nokia.

Nu er jeg altså Sony Ericsson fan, og Nokia hader, er det bare mig som ikke
har søgt godt nok, eller skal jeg krybe til korset og købe en Nokia for at
få fuld gavn af Bluetooth ?

Ivar Madsen

Fra : Jacob Gaarde

Dato : 25-08-08 19:36

On Mon, 25 Aug 2008 13:13:09 +0200
Ivar Madsen <news@milli.dk> wrote:

> [...]
> har søgt godt nok, eller skal jeg krybe til korset og købe en Nokia for at

uden at have testet det mod en sony ericsson vil jeg nævne:

cobex
gammu
multisync
p3nfs

--
//Jacob Gaarde
//Dont reply to my (aparent) e-mail address. Instead Use

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 26-08-08 13:33

Jacob Gaarde wrote:

> uden at have testet det mod en sony ericsson vil jeg nævne:
>
> cobex
> gammu
> multisync
> p3nfs

Syncml (som vist er backend til ovenstående) har stadig problemer
med Sony Ericsson, men der bliver vist stidig udviklet på livet løs.
Her er lidt læsestof:
http://libsyncml.opensync.org/

/Magnus