Gmail smileys
Fra : Jane

Dato : 17-09-08 19:18

Kan man virkelig ikke indsætte små animationer eller smileys ind i en e-
mail på gmail?

Gmail kan jo vise dem hvis man modtager en med animationer eller smileys

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Marco Rasmussen

Dato : 19-09-08 17:42

Jane skrev:
> Kan man virkelig ikke indsætte små animationer eller smileys ind i en e-
> mail på gmail?
>
> Gmail kan jo vise dem hvis man modtager en med animationer eller smileys

Hej Jane

Gmail ser ikke ud til at understøtte den funktion du leder efter.
Gruden til at den fint kan vise dem er, at den understøtter visning af
e-mail, der er baseret på HTML.
Ellers må man lave dem på den gammeldags facon

Mange hilsner

Marco

Fra : Jane

Dato : 20-09-08 14:08

Hej Marco
Tak for dit svar, kan du fortælle mig hvordan man laver dem på den
gammeldags facon?

Det er mærkeligt at g-mail ikke har denne funtion, når Hotmail yahoo og
alle andre har

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : -=JF=-

Dato : 20-09-08 17:14

Jane skrev:
> Hej Marco
> Tak for dit svar, kan du fortælle mig hvordan man laver dem på den
> gammeldags facon?

F.eks.: kolon, bindestreg, slut-parantes...

> Det er mærkeligt at g-mail ikke har denne funtion, når Hotmail yahoo og
> alle andre har

Hvorfor er det mærkeligt?
Hvis du ikke kan undvære den slags 'tivoli' kan du jo skifte over til de
andre du nævner.

Fra : simon

Dato : 20-09-08 18:17

Jane skrev:
> [...]
> gammeldags facon?
>
> Det er mærkeligt at g-mail ikke har denne funtion, når Hotmail yahoo og

Hej Jane.
Selvfølgelig kan du indsætte smileys i gmail.
Kik her:
http://www.labnol.org/internet/email/insert-smileys-emoticons-gmail-messages/1604/

mvh
simon

Fra : Jane

Dato : 21-09-08 13:18

simon <nyhed.xxxx@gmail.com> wrote in

Hej Simon
Tak for linket det virker jo fint, når jeg scanner med Ad-Adware, får jeg
besked om at det er spyware, men en scanning med AVG finder ikke noget,
så jeg regner med at det er ok

Venlig hilsen
Jane

Fra : simon

Dato : 22-09-08 07:45

Jane skrev:
> [...]
> Tak for linket det virker jo fint, når jeg scanner med Ad-Adware, får jeg
> besked om at det er spyware, men en scanning med AVG finder ikke noget,

Hej Jane
Tror ikke du behøver at bekymre dig om spyware.
Jeg har brugt både avast, syperantinspyware, samt mailwarebytes
efterfølgende, og der var intet.
/simon

Fra : Jane

Dato : 22-09-08 15:26

simon <nyhed.xxxx@gmail.com> wrote in

Ok Simon jeg tror også det er ok, tak for hjælpen

--
Venlig hilsen
Jane