bærbar pc vil ikke lade
Fra : D3H

Dato : 17-09-08 20:21

hvis jeg slutter min bærbar til strøm siger den den er "tilsluttet, oplader
ikke" hvordan fro jeg den til at oplade igen pls. help

Fra : Holst

Dato : 17-09-08 20:23

D3H wrote:

> hvis jeg slutter min bærbar til strøm siger den den er "tilsluttet, oplader
> ikke" hvordan fro jeg den til at oplade igen pls. help

Prøv at spørg i news:dk.edb.hardware.baerbar - og så måske også fortælle
en smule mere om din computer samtidig.

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 17-09-08 20:28

D3H wrote:
> hvis jeg slutter min bærbar til strøm siger den den er "tilsluttet,
> oplader ikke" hvordan fro jeg den til at oplade igen pls. help

Det lyder som om batteriet er dødt.
Hvor gammelt er det?
Plejede du at aflade det meget eller helt hver gang? - det sænker
desværre levetiden drastisk.