identifikation af gamle gårde
Fra : Anne

Dato : 03-09-08 18:27

Hej NG

Jeg har et par gamle billeder af 2 gårde fra jylland, som jeg gerne vil
vide, om stadig eksisterer og evt adresse. Er dette den rigtige NG at
vedhæfte billederne af dem ? Kender du andre NG jeg kan bruge til dette
formål ?

hilsen Anne

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 03-09-08 18:49

Hej Anne.
Du kan ikke vedhæfte billeder i denne gruppe, men du kan lægge dem mange
andre steder på nettet og lægge en henvisning / link her.

Eksempelvis se http://www.dis-danmark.dk/forum/index.php er et godt sted, du
behøver ikke være medlem af DIS

Hilsen Flemming Svendsen

Fra : OZ1HMX

Dato : 04-09-08 13:25

Prøv at lægge dem på www.ukendtebilleder.dk

Hilsen Søren

http://www.ulbrink.dk/jensen/

Fra : Anne

Dato : 04-09-08 16:53

Tak for hjælpen

Billederne er nu sat ind på www.ukendtebilleder.dk
De har ID-numrene 01877 og 01878.

Jeg håber der er nogen der genkender gårdene fra Ribe-egnen

Mvh Anne