Købstæder FT-1925
Fra : Michael Erichsen

Dato : 25-08-08 20:57

Er på AO nu

Mvh Michael

Fra : Ib Molbech

Dato : 25-08-08 23:05

On 25 Aug., 21:56, Michael Erichsen <ds...@att.biz> wrote:
> Er på AO nu
>
> Mvh Michael

Jeg kan ikke få København, Frederiksberg til at virke. Er det min
computer, der er uvillig?

Mvh
Ib Molbech

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-08 07:46

København er ikke en købstad - sammenlign med de ældre folketællinger på AO.
Så du må vente.

Inger

Fra : Ib Molbech

Dato : 30-08-08 01:03

On 26 Aug., 08:46, "Inger Buchard" <i.buchard[uden spam og punktum]
mail.dk> wrote:
> København er ikke en købstad - sammenlign med de ældre folketællinger på AO.
> Så du må vente.
>
> Inger

Nu er det jo heller ikke København jeg i dette spørgsmål er
interesseret i. Det er Frederiksberg. Frederiksberg fremstår som en
mulig købstad under Københavns amt, men det virker bare ikke.

Ib Molbech

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 30-08-08 08:31

Se http://da.wikipedia.org/wiki/Frederiksberg især om historien.