WinFamily 7.02
Fra : Ewan Thorndal

Dato : 15-08-08 18:51

Hej NG

Jeg har fået wf7, problemet er at jeg har gjort backup i ge6 og kan ikke
hente mit program ind i ge7, håber der er nogen der kan hjælpe mig med at
inpoterer det ind i wf7

mvh Ewan

Fra : Arne Feldborg

Dato : 15-08-08 19:30

"Ewan Thorndal" <ewan1@mail.dk> skrev Fri, 15 Aug 2008 19:50:31 +0200

> [...]
>hente mit program ind i ge7, håber der er nogen der kan hjælpe mig med at

Du skal gemme dit arbejde i vinfam6 i en gedcomfi, som du så henter ind
i winfam7.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Ewan Thorndal

Dato : 17-08-08 20:57

Hej Arne
Det syntes jeg har gjort da jeg havde WF 6 men godt nok i en almindelig fil
jeg tror ikke jeg har gemt den som du beskriver (Ewan Pedersen.ge6) hedder
filen,
den kommer slet ikke frem når jeg åbner WF7.02

Fra : Arne Feldborg

Dato : 17-08-08 21:55

"Ewan Thorndal" <ewan1@mail.dk> skrev Sun, 17 Aug 2008 21:56:48 +0200

> [...]
>jeg tror ikke jeg har gemt den som du beskriver (Ewan Pedersen.ge6) hedder

Ja, det går desværre ikke. Winfam7 kan ikke læse datafiler fra Winfam6
direkte.

Du er nødt til at have fat i Winfam6 og læse din fil ind der, og så
gemme (eller rettere Eksportere) den som en gedcom-fil.

Denne fil kan du så indlæse (eller rettere Importere) i Winfam7

Selvom jeg forlængst har opgivet folkene bag Winfam og alle deres tomme
løfter, og er skiftet til et andet program (Legacy) , så har jeg dog
vist nok stadig Winfam6 på en gammel bærbar der ligger og flyder eet
eller andet sted ude i pulterrummet. Hvis alt andet fejler, så send mig
en mail med din winfam6 datafil vedhæftet.
--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Ewan Thorndal

Dato : 17-08-08 22:16

OK Arne
Jeg prøver lige det, hvis ikke så vil jeg gerne vende tilbage til dig.

mvh Ewan

Fra : Ewan Thorndal

Dato : 20-08-08 20:35

Hej Arne

Jeg har ikke WF6.02 mere på min PC da den har været nede, lige før sommer
ferien, og jeg har været innde på WF´s hjemmeside og der kan jeg ikke se at
jeg kan få fat på 6.02 mere, er det muligt at du kan se om du stadig har din
6, for så vil jeg gerne tage mod tilbudet om at sende filen til dig.

mvh Ewan

Fra : KH-A

Dato : 20-08-08 21:54

> [...]
> at jeg kan få fat på 6.02 mere, er det muligt at du kan se om du stadig
> har din 6, for så vil jeg gerne tage mod tilbudet om at sende filen til

Prøv dette link
http://www.winfamily.com/dk/faqwf6.html

Fra : Arne Feldborg

Dato : 20-08-08 23:29

"Ewan Thorndal" <ewan1@mail.dk> skrev Wed, 20 Aug 2008 21:34:48 +0200

> [...]
>jeg kan få fat på 6.02 mere, er det muligt at du kan se om du stadig har din
>6, for så vil jeg gerne tage mod tilbudet om at sende filen til dig.

Besvaret i privat mail.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/