Opslag ønskes.
Fra : Finn

Dato : 09-08-08 17:06

Er der en venlig sjæl der vil sige mig hvad der står ved Birthe (larsdatter,
håber jeg).
Opsl 23 fødsel nr. 10
1803 - 1814 Mørkøv - Tuse - Holbæk.

Den skrift er for "fnidret" for mig.
På forhånd tak.

Mvh Finn, 4220

Fra : "Hans Chr. Baagøe"

Dato : 10-08-08 11:27

Finn skrev:
> Er der en venlig sjæl der vil sige mig hvad der står ved Birthe (larsdatter,
> håber jeg).

Forældrene var udflytterhusmand Hans Hansen og hustru Sara Nielsdatter,
så det er nok ikke hende, du leder efter lige nu.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Fra : Finn

Dato : 10-08-08 11:32