Gundtoftemøllegård udby sogn Thisted,
Fra : Ulla Elisa

Dato : 01-08-08 22:45

Er der en der kan hjælpe med Gundtoftemøllegård Udby sogn Thisted amt og
hvornår
min oldefars bror Jørgen Borthan Jensen født 12 jul 1853 i Helligsø
Thisted amt dør ,i 1876 gifter han sig 1x med datteren Maren Olsen fra
Gundtoftemøllegård Udby sogn Thisted 1876 hun dør i 1900
de får 3 børn.

Jørgen Borthan Jensen er i folketællingen Gettrup Thisted amt 1906 som
Particulier + i 1916 er han gift 2xmed Inge Dorthea Poulsen er der en
der kan hjælpe med oplysninger om hvornår han dør.

Ulla Elisa

Fra : Preben G. Kristensen

Dato : 02-08-08 09:31

Hej

Han må flytte fra Gettrup sogn inden han dør eller også bliver han
meget gammel.
Har gennemgået Gettrup sogn 1916 til 1955 og i det tidsrum findes
han ikke under "døde mænd"

Lige en lille detalje. Det hedder Ydby sogn og ikke Udby sogn

---
Med venlig hilsen
Preben Gravgaard Kristensen

Fra : Ulla Elisa

Dato : 02-08-08 11:03

Hej
Ja det er en skrivefejl,Ydby ikke udby.beklager
ja jeg har også gennemgået Ydby sogn for at se om han evt. er død der %
resultat

mvh
Ulla Elisa

Fra : Preben G. Kristensen

Dato : 02-08-08 14:33

"Ulla Elisa" <uelisa@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> ja jeg har også gennemgået Ydby sogn for at se om han evt. er død der %
> resultat

Har gennemgået Vestervig sogn, Hvidbjerg sogn (Thyholm) for om han kunne
være
død på sygehuset, men der var han ikke.
Heller ikke Hilligsø sogn gav noget resultat

De tra andre nabosogne Hurup, Heltborg og Boddum har jeg desværre ikke de
nyere
kirkebøger fra, så dem kan jeg ikke tjekke for dig.

---

Fra : Ulla Elisa

Dato : 02-08-08 20:21

Mange tak for din hjælp, jeg har tjekket kirkebøgerne i de
omkring-liggende sogne på AO % resultat men et eller andet sted må han jo
være så jeg prøver engang til.