Hvilken program til test af RAM???
Fra : aaab

Dato : 23-07-01 19:42

Jeg vil gerne vide programmer der kan teste RAM. Hvilken anbefales.

MVH
CmoDK

Fra : Madsen

Dato : 23-07-01 20:08

"aaab" <ugur@worldonline.dk> skrev:

> Jeg vil gerne vide programmer der kan teste RAM. Hvilken anbefales.

En af de bedre skulle være Memtest86.
Testede mine 1024 Mb. for nogle uger siden. Det tog 10 timer lige
til orientering. (Det var med version 2.6 jeg testede hvor der siden
er kommet en version 2.7)

<http://www.teresaudio.com/memtest86/>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-07-01 20:33

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message

> [...]
> Testede mine 1024 Mb. for nogle uger siden. Det tog 10 timer lige
> til orientering. (Det var med version 2.6 jeg testede hvor der siden

Hehe,,

jeg gad sku ikke vente mere,,, da den var nået 5 % efter 13 minutter...
og jeg har 896 MB ram

Men noget mærkeligt,,, den kommunikere med mit ISDN modem, ser det ud til...
under tester..

Fra : Madsen

Dato : 23-07-01 20:39

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev:

> jeg gad sku ikke vente mere,,, da den var nået 5 % efter 13 minutter...
> og jeg har 896 MB ram

Jeg var også ved at trykke ESC et par gange eller tre, men havde en
dårlig mistanke til mine PQI-blokke så valgte at fortsætte. Den fandt
dog igen fejl.

> Men noget mærkeligt,,, den kommunikere med mit ISDN modem, ser det ud til...
> under tester..

Mystisk.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : JYK

Dato : 23-07-01 22:09

øhhh, hvorfor tager det så lang tid?

_________________

Jesper Y. Kristiansen
_________________

Fra : Madsen

Dato : 23-07-01 22:17

"JYK" <jyk@tdcadsl.dk> skrev:

> øhhh, hvorfor tager det så lang tid?

Den er ret grundig med sine tests velsagtens. Den test jeg kørte
var endda kun en standardtest. Programmet kan lave en udvidet
test også.
Havde jeg valgt den tør jeg slet ikke at spå om hvor lang tid det
ville have taget. To til tre uger måske ;)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-07-01 20:15

"aaab" <ugur@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne vide programmer der kan teste RAM. Hvilken anbefales.
______________________

Det siges, at installation af Windows er den bedste test,
men knap så fancy og grundig..måske..

MVH

Fra : Henning

Dato : 24-07-01 14:55

>Det siges, at installation af Windows er den bedste test,
>men knap så fancy og grundig..måske..

Næ, du - OS/2 Trapepr den ikke, er dine ram OK!

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk