Hvilke SE-mobiler kan synkronisere automat~
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-09-08 12:38

Hvilke SE-mobiler kan synkronisere automatisk (hver time e.l.)med en
gmail-server?

Min W810 kan kun manuelt.
Hans

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-09-08 03:23

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> wrote in news:48ce4927$0$15885
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvilke SE-mobiler kan synkronisere automatisk (hver time e.l.)med en
> gmail-server?
> Min W810 kan kun manuelt.

Jeg kunne da med min hedengangne K750i (den er hardwaremæssigt magen til
din), dog med en anden mail klient end den SE leverer med. Husker det ikke
100%, men mener jeg brugte gmails egen:

m.google.com/mail fra din mobil.

Men ellers kan alle symbian baserede SE mobiler ihvertfald.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-09-08 08:59

Kent Oldhøj skrev:

> Jeg kunne da med min hedengangne K750i (den er hardwaremæssigt magen
> til din),

Lyder vildt lækkert!

> dog med en anden mail klient end den SE leverer med. Husker
> det ikke 100%, men mener jeg brugte gmails egen:
>
> m.google.com/mail fra din mobil.

Kan desværre ikke helt gennemskue din henvisning!? :-/

> Men ellers kan alle symbian baserede SE mobiler ihvertfald.

Og dét er W800 og W810?

Ville være dejligt hvis jeg kunne få det til at køre.
Hans

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-09-08 11:54

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> wrote in news:48cf6729$0$15897
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Kan desværre ikke helt gennemskue din henvisning!? :-/

http://m.google.com/mail fra din mobil. Så bør siden automatisk finde den
rette mailklient til din mobil.

Men alternativt faldt jeg over en guide til hvordan det skal sættes op med
telefonens egen mailklient:

http://myforum.lasyk.net/showthread.php?t=26387

> Og dét er W800 og W810?

Nej, alle SE telefoner i P-serien, M-serien, og så er der W960i, måske
flere W9xx modeller.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-09-08 11:59

Kent Oldhøj skrev:

> alternativt faldt jeg over en guide til hvordan det skal sættes
> op med telefonens egen mailklient:
>
> http://myforum.lasyk.net/showthread.php?t=26387

Den var der lige én der smed på mobildebat - jeg kan bare ikke hente
certifikatet:

"The following errors were found:
Sorry, we could not find a member using those log in details."
Hans

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-09-08 18:33

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> wrote in news:48d0e30c$0$90272
$14726298@news.sunsite.dk:

> Den var der lige én der smed på mobildebat - jeg kan bare ikke hente
> certifikatet:

Jeg kan fint hente begge certifikater, men just in case har jeg et
alternativ link:

http://www.esnips.com/doc/4884ef51-2e91-4c4a-bacb-
62f12e814cb7/Equifax_Secure_Certificate_Authority

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-09-08 22:45

Kent Oldhøj skrev:

> Jeg kan fint hente begge certifikater,

Hmnnn

> men just in case har jeg et
> alternativ link:
>
> http://www.esnips.com/doc/4884ef51-2e91-4c4a-bacb-
> 62f12e814cb7/Equifax_Secure_Certificate_Authority

Nu spør jeg naivt, men:

Hvordan får jeg den ind på min fon?

Jeg kan hente og installere certifikatet på min pc og installere det
etellerandet sted men kopierer jeg linket ind i mobilen går der koks i
det - jeg kan ikke manøvrere rundt på siden
Hans

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-09-08 12:09

> Nu spør jeg naivt, men:
> Hvordan får jeg den ind på min fon?

Følg den udførlige vejledning. Du må IKKE overføre via USB.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-09-08 12:11

Kent Oldhøj skrev:

> Følg den udførlige vejledning. Du må IKKE overføre via USB.

Okay, tak - må prøve!
Hans