Min W890i opfører sig lidt underligt ..
Fra : Dopedog

Dato : 15-09-08 11:48

Hejsa.

Jeg købte en SE W890i for en månedes tid siden. Den har fungeret ganske
godt, men nogle gange går den ligesom i "hak" i 5-10 sekunder, og et par
gange om dagen bliver skærmen helt sort på den, hvorefter den cirka 10
sekunder efter vender tilbage til "rootskærmen" hvor den så søger efter
forbindelse, og finder det.

Min nabo, som også lige har købt ny telefon (husker ikke navnet på den men
det var også en SE 3G telefon) havde nøjagtig det samme problem. Han måtte
sende hans til reperation, og da han fik den tilbage fik han at vide at han
bare kunne have gået ind på TDC's hjemmeside (han har TDC abbonnement) og
opdateret telefonen.

Nu har jeg så Sonofon, og har kigget rundt på deres hjemmeside, men synes
ikke jeg kan finde nogen opdateringer eller whatsoever.

SKAL jeg også sende min til reperation, eller hvad sker der helt præcist ?
Jeg har, selvfølgelig, opdateret softwaren fra telefonen selv.

-Ronnie

Fra : Anders

Dato : 15-09-08 12:16

"Dopedog" <cm_dopedog@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> SKAL jeg også sende min til reperation, eller hvad sker der helt præcist ?
> Jeg har, selvfølgelig, opdateret softwaren fra telefonen selv.

Du kan gøre det helt gratis selv.
Med til din mobil, fulgte der en CD med, med software på. Det skal du
installere på din computer.
Til din mobil medfulgte der også et datakabel, som skal plugges ind i en
ledig USB port, og den anden kobles til mobilen.

Selve opdaterings softwaren, skal du hente på SE's hjemmeside, og så går
resten af sig selv.

Den nyeste vers. af software starter med R1F.....

Fra : Jean

Dato : 15-09-08 13:20

Ronnie skrev:
> SKAL jeg også sende min til reperation, eller hvad sker der helt præcist ?
> Jeg har, selvfølgelig, opdateret softwaren fra telefonen selv.

Når du opdaterer via mobilnettet, så er det kun en "lite-update", så prøv
istedet at hente programmet her på SE's hjemmeside. Det er gratis, og det
eneste du skal gøre er at hente programmet, og installere det på PC'en, så
fortæller programmet dig præcist hvad du skal gøre.. (du skal IKKE koble
mobiltelefonen til computeren, gør du får besked på det af programmet.)

Det tager ca. 10 minutter... og er super nemt...

Link:
http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads?cc=dk&lc=da

Mvh Jean.

Fra : Dopedog

Dato : 15-09-08 16:29

[SNIP]

Har nu opdateret min telefon, som Anders og Jean skrev, og så håber jeg bare
det har hjulpet Tusind tak for de hurtige gode svar !

-Ronnie

Fra : Anders

Dato : 15-09-08 16:42

> [SNIP]
>
> Har nu opdateret min telefon, som Anders og Jean skrev, og så håber jeg
> bare det har hjulpet Tusind tak for de hurtige gode svar !

Har du fået en nyere software installeret ?

Fra : Jean

Dato : 15-09-08 16:49

Ronnie skrev:
> Har nu opdateret min telefon, som Anders og Jean skrev, og så håber jeg
> bare det har hjulpet Tusind tak for de hurtige gode svar !

Hvis det ikke hjælper, så er der ikke mere du selv kan gøre. Så skal den på
værkstedet og ha' flashet en ny SW på.
Dog hjælper det de fleste gange...

Mvh Jean.

Fra : Dopedog

Dato : 19-09-08 09:27

> Hvis det ikke hjælper, så er der ikke mere du selv kan gøre. Så skal den
> på værkstedet og ha' flashet en ny SW på.
> Dog hjælper det de fleste gange...
>
> Mvh Jean.

Well, den nye software er installeret, men der sker det samme igen ... Eller
nu er det faktisk værre, for nu kan den komme op med INAKTIV SIMKORT og så
skal jeg genstarte telefonen Nå men ser ud til den skal en tur på
værkstedet så.

-Ronnie

Fra : Anders

Dato : 19-09-08 10:53

> [...]
> Eller nu er det faktisk værre, for nu kan den komme op med INAKTIV SIMKORT
> og så skal jeg genstarte telefonen Nå men ser ud til den skal en tur

Ja, der er nok ikke andet for.
Problemet lyder til at være lidt mystisk, da jeg har en tilsvarende mobil
uden dine problemer.
Men har du garanti på den, så er ikke noget der kommer til at koste dig
noget...