Installer på Nokia 6220 Classic - hvo
Fra : Glavind

Dato : 14-09-08 23:03

Hejsa.
Nogen som lige ved hvordan man installerer spil på denne. Jeg har prøvet
både med jar og jad filer. Installationen starter, men gennemføres ikke
og en meddelelse kommer at installationen ikke kunne gennemføres.
Jeg kunne på min gamle Nokia, hvad gør jeg galt?
Mvh
Glavind

Fra : sls \(2770\)

Dato : 18-09-08 20:35

"Glavind" <glavind@j-glavind.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> en meddelelse kommer at installationen ikke kunne gennemføres.
> Jeg kunne på min gamle Nokia, hvad gør jeg galt?

Har ikke lige sådan en telefon, men skal spillene ikke bare lægges over på
micro sd kortet? Altså ikke installeres..

Mvh Sid