Skift af net fra 3 G til alm. net - bruger~
Fra : Ukendt

Dato : 11-09-08 20:26

Hej.

Kan man på en SE G900 indstille telefonen så den ikke bruger 3 G nettet, men
"det almindelige mobilnet"? Årsagen til spørgsmålet er, at jeg bor i et
område hvor 3 G dækningen er ringe og det giver nogle "knitrende" lyde i
telefonen under samtaler - sikkert fordi der så automatisk skiftes væk fra 3
G.

Hvordan gør jeg?

mvh

Jesper

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 11-09-08 22:03

http://telefonmanualer.sonofon.dk/Instruction-Show.asp?ManualID=2425&ManualLangID=2&SubjectID=601067

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Anders

Dato : 12-09-08 05:21

Dit spørgsmål er besvaret længere tilbage i gruppen !

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-08 07:46

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej Michael.

Mange tak - så er det skiftet. Bliver spændende om den irriterende lyd i
samtalekvaliteten så forsvinder.

mvh

Jesper