sony erikson pcsuite???
Fra : KS

Dato : 11-09-08 15:24

Hey!
har lige skiftet nokia ud med S/E w890i og det der bl.a. var godt ved Nokia
var pcSuite hvor man kunne connecte tlf med pc og bruge pc til at skrive sms
og sende gennem tlf.

Nu mit spg; er der også en S/E pcSuite som der kan det samme som ovenstående
(overføre film/billeder/musik/ skrive sms osv.)?

på forhånd tak

mvh
Kenneth

Fra : Anders

Dato : 11-09-08 15:36

Jo det kan man også i SE's PC Suite (temmeligt smart)

Fra : KS

Dato : 11-09-08 16:00

fandt det lige på en medfølgende cd - og det virker fino selvom brugerfladen
(naturligvis) er anderledes,,,,,
mvh
kenneth

Fra : Anders

Dato : 11-09-08 16:02

SE og Nokia er heldigvis heller ikke det samme.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-09-08 22:04

KS skrev:

> er der også en S/E pcSuite som der kan det samme som
> ovenstående (overføre film/billeder/musik/ skrive sms osv.)?

MyPhoneExplorer:

http://www.fjsoft.at/en/

er Gud - dog kun med hensyn til sms og billeder...
Hans

Fra : KS

Dato : 12-09-08 19:02

> MyPhoneExplorer:
>
> http://www.fjsoft.at/en/
>
> er Gud - dog kun med hensyn til sms og billeder...
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
>
>syns ikke der står den understøtter w890i
kenneth

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-09-08 00:10

KS skrev:

> [...]

Ups! Dét aner jeg desværre ikke om den gør!
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : PSD

Dato : 14-09-08 12:26

MyPhoneexplorer understøtter (næsten) alle S/E modellerne...
- den er bare ikke testet på dem alle sammen, og det er unødvendigt for de
fungerer meget ens...

De eneste S/E telefoner, den ikke understøtter er de der smartphones, med
eks. symbian styresystem...
Men det er W890 jo ikke så ingen problemer der....