Tekststørrelse på SE k660i
Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-09-08 17:07

Når jeg læser wapsider med SE k660i er teksten ofte så lille, at det er
vanskeligt at læse den. Da jeg havde en Nokia 6120 var det nemt at ændre
tekststørrelsen med en zoom-funktion i menuen, men jeg finder desværre ikke
muligheden for at gøre wapsidernes tekst større i SE k660i.

Håber at nogen kan løse ovenstående problem for mig.

Claus

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-09-08 17:22

Claus E Beyer skrev:

> Håber at nogen kan løse ovenstående problem for mig.

Prøv om ikke du kan køre Opera Mini på mobilen. Den løser dine
problemer.

http://www.operamini.com/download/

--
Bertel