Ny SE virker pludseligt ikke :-( Nogen der~
Fra : Casper

Dato : 09-09-08 21:58

Hej,

Min SE G900 er pludseligt begyndt at opføre sig mærkeligt. Kontrasten bliver
nogen gange meget høj og meget mørk. Den genstarter af sig selv, kan
efterhånden næsten ikke tændes normalt mere - men får da hul igennem nogen
gange. Og nu venter jeg på næste gang så jeg kan få lavet den sidste backup
inden jeg prøver at opdatere den fra SE side.

Den er fra juli og opdaterede softwaren en enkelt gang. Der ligger ikke
noget specielt på den, google maps er vist det eneste den ikke er født med.
Der sidder et 8 gb kort i. Den har fungeret fint indtil for en uge siden og
nu er det så taget meget til. Har hele tiden haft telmore abb.

Nogen der har et bud, forslag, har selv oplevet det og fundet en løsning?

Vh. Casper