Hjælp til at redde en T830
Fra : Lars Hansen

Dato : 09-09-08 19:10

Hej i gruppen

Jeg behøver virkelig jeres hjælp til at redde min elskede Fujitsu Siemens
T830.

Jeg ville firmware opdatere den og det gik desværre galt.
Jeg har nu prøvet at redde den med både det originale program fra Fujitsu
Siemens og via SD-kort som jeg fandt ud af via nettet.

Hvis jeg prøver med SD-kortet skriver den bare at det lykkedes fint med at
installere på ny, men telefonen siger stadig "Previous update failed, Please
re-flash the image".
Prøver jeg via det originale software kan det (selvfølgelig) ikke lade sig
gøre da der ikke kan etableres en USB-forbindelse.

Nogen her der har nogle tips???
Jeg savner virkelig min T830´er....

Mvh
Lars Hansen