Finde GPS i N95
Fra : tr

Dato : 08-09-08 17:17

Hej...
Jeg kan ikke finde GPS'en i min N95, nogen der hvordan?
Mvh tr

Fra : Per

Dato : 08-09-08 17:51

tr wrote:
> Hej...
> Jeg kan ikke finde GPS'en i min N95, nogen der hvordan?
> Mvh tr

Søg efter den med søge værktøjet...

skriv kort eller gps

/Per

Fra : tr

Dato : 08-09-08 22:29

Hjælper ikke

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 09-09-08 17:37

"tr" <titris@aab-net.dk> skrev i meddelelsen
> Hej...
> Jeg kan ikke finde GPS'en i min N95, nogen der hvordan?
> Mvh tr

Inde i menu kan du finde forskellige ting såsom Kort, Værktøjer og
indstillinger. Prøv først at se under indstillinger, der skal du se i
generelt der finder du Positionering og under metoder skal der være flueben
i Integeret GPS du kan også sætte flueben i dem alle undtagen Bluetooth.
Derefter prøver du så om du kan få det til at virke. Gå til værktøjer og
find forbindelse og i forbindelse finder du GPS-data der går du ind i
Position så skal den efter et stykke tid komme med data på skærmen. Og vil
du se om den finder noget så tryk på valg og tryk på satellitstatus og der
kommer der når den har beregnet det den modtager nolge bjælker så trykker du
tilbage så kan du se hvor du er.
Og hvis du ikke kan finde noget af det så skal du nok have lagt software ind
igen.

Kim

Fra : tr

Dato : 14-09-08 14:08