Leveringsrapporter, på lang SMS...?
Fra : PSD

Dato : 08-09-08 08:10

Hej.

Jeg syntes at man tidligere kun har fået én leveringsrapport når man sendte
en SMS, uanset længden af denne SMS...
- men hvis jeg sender en sms på 7 sms´er i længden (altså en lidt lang SMS),
så får jeg nu 7 leveringsrapporter, og det er lidt belastende...

Er der noget jeg selv kan indstille ??
- sende en kode til udbyderen, eller til netværket el.lign...?
(Lige som man kan ved vidrestilling osv...)

Min udbyder er Unotel (så TDC), og min telefon er en K850i....
- jeg syntes ikke at der er noget jeg kan indstille i telefonen...

Fra : MariaH

Dato : 09-09-08 17:58

--
Maria

Fra : PSD

Dato : 09-09-08 20:23

Ja, det syntes jeg jo også....

Måske jeg skal prøve at resette telefonen til fabriks-indstillingerne...

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 09-09-08 22:47

"PSD" <psd@uno.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, det syntes jeg jo også....
>
> Måske jeg skal prøve at resette telefonen til fabriks-indstillingerne...

Måske skulle du fortælle telefon at du sender lange SMS'er for ellers sender
den dem en for en.
At resette gør ingen forskel.

Kim

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-09-08 11:03

"PSD" <psd@uno.dk> wrote in

> [...]
> - men hvis jeg sender en sms på 7 sms´er i længden (altså en lidt lang
> SMS), så får jeg nu 7 leveringsrapporter, og det er lidt belastende...

Der kommer en leveringsrapport for hver enkelt del af en lang SMS, det er
op til telefonen kun at vise den sidste af dem.

Prøv at tømme din indbakke/sendte beskeder, det plejer at hjælpe på SE
telefoner.