Kopiering til/fra SIM kort
Fra : Jens

Dato : 04-09-08 09:09

Hej

Jeg havde en SE K750i der skulle til reparation. Inden den blev afskibet
kopierede jeg alle kontakter over på SIM-kortet.

SIM-kortet blev så sat i sønnikes aflagte SE 200W og kontakterne blev
kopieret fra SIM-kortet ind i telefonen - dette var OK.

Efter min K750'er nu er tilbage efter rep. kopierede jeg for en
sikkerhedsskyld alle kontakter fra 200W telefonen over på SIM-kortet og
satte det tilbage i K750'eren og kopierede SIM-kortet ind i den.

Nu har vi baladen!

Alle kontakter i K750'eren er nu formateret således at ham der i 200W hedder
"Hans Andersen" nu i 750'eren hedder "Andersen;Hans"

Begge telefoner står tiol sortering efter fornavn.

I 200W'eren står de stadig som "Hans Andersen" og hvis jeg der vælger sorter
efter efternavn komme de til at hedde "Andersen, Hans" (bemærk her at der er
KOMMA og MELLEMRUM - ikke SEMIKOLON som på 750'eren)

Hvis jeg vælger "brug SIM kontakter" kan jeg på SIM-kortet se at de der står
som "Andersen;Hans".

Ulykken er således nok sket ved kopiering fra 200W til SIM-kortet.

Hvorledes får jeg kontakterne korrekt over i K750'eren ???

Mvh
Jens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-09-08 10:32

Jens skrev:

> Hvorledes får jeg kontakterne korrekt over i K750'eren ???

Prøv at gentage hele operationen. Hvis der igen byttes om på for-
og efternavn, burde det jo falde på plads.

--
Bertel

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 04-09-08 12:07

Jens skrev:

> Hvorledes får jeg kontakterne korrekt over i K750'eren ???

På min som godt nok er en Nokia, kan man selv bestemme hvilket navn der
skal stå først.

--
Niels