Træt af telmores nye faktureringssystem - ~
Fra : Anders Majland

Dato : 03-09-08 21:12

Telmore MobilChef har egenlgit fungeret godt i årevis. Brugt det med
automatisk optankning med 1000kr ad gangen og så ladet det dryppede videre
med et par hundrede ad gangen til telefonerne.

Tilmelding af services som gprs, udland osv har fungeret fint, og det har
givet et ok overblik over forbruget på de enkelte telefoner ...

Men med fakturaerne fra juli er bogholderen ikke begejstret - og jeg
forventer at jeg får brug for asbest dragten når jeg smider 15 fakturaer på
"småbeløb" ind for august ....

Det er virkeligt noget rod at de på den ene side stadig tager imod
forudbetaling på ~1000kr ad gangen mens de den anden vej leverer et stort
antal "små" fakturaer. Dernæst så stemmer fakturaerne ikke med der trækkes
på dankortet da der jo står en saldo hos telmore ...

Hvis det tager bogholderiet blot 5 min per faktura er det 15 timer om året
der er "spildt" på det

Så nu overvejer jeg om det er tid til at skifte ...
Prisen i dk er ikke afgørende men på udlandstelefoni skal det være i den
billige ende da det i kr er der vi taler mest.

Det mest oplagte er måske at gå til TDC eller en anden af de store. Så kan
vi måske endda nøjes med at få en regning i kvartalet ...

Men BiBob kunne måske også være interessant for at prøve noget andet ...

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Per Thomsen

Dato : 04-09-08 10:47

> [...]
> på dankortet da der jo står en saldo hos telmore ...
>
> Hvis det tager bogholderiet blot 5 min per faktura er det 15 timer om året

Har du prøvet at skrive til Telmore?
De plejer at tage kundekritik seriøst.

Per

Fra : Anders Majland

Dato : 11-09-08 20:16

> Har du prøvet at skrive til Telmore?
> De plejer at tage kundekritik seriøst.

De arbejder på problemet - jeg er langt fra den den eneste der har henvendt
mig ...

Men pt bogfører bogholderen efter et kontoudtog fra telmore der viser hvad
der er hævet på kreditkortet og han plejer godt at kunne overbevise
revisoren i at hans metoder er de rigtige ...

Så alle deres fine kontoudtog arkiveres lodret ...

/AM