GPRS hos TDC?
Fra : Rander

Dato : 03-09-08 19:05

Har i nogle år haft en Nokia 6230i og en Fujitsu-Siemens PocketLOOX N560.

Da jeg fik LOOX'en fandt jeg relativt hurtigt ud af at få
internetfobindelse på den gennem telefonen. Så skiftede jeg selskab, og
også her kunne jeg få det til at virke. Senere skiftede jeg tilbage til
TDC, og så kunne jeg pludselig ikke få det til at virke...

I fredags fik jeg mig så en ny telefon - Nokia N82. Heller ikek med
denne telefon kan jeg få det til at fungere. Selve det at få
internetfobindelse fungerer dog udmærket på selve telefonen, og jeg kan
også få den stationære PC på nettet igennem den (og PC Suite)...

Hvad er det lige helt præcist at jeg gør galt på PDA'en? Nummeret den
skal "ringe op" er sat til *99# - det er det nummer PC Suite bruger når
man beder den om at få forbindelse. Jeg har også prøvet med *99***1# og
tal op til 4, men det giver alt sammen samme resultat: Telefonens
GPRS-indikator blinker et par gange, hvorefter PDA'en melder noget i
stil med "the answering modem disconnected..." Så noget liv er der,
eftersom telefonen jo åbenbart fatter at det er en GPRS-forbindelse der
skal etableres, men den bliver åbenbart bare ikke etableret ordentligt...

Nogen idéer til hvad det kan være?

XFUT dk.edb.system.lomme-pc da det tilsyneladende er et problem med
PDA'ens opsætning, ikke telefonens...

http://bamsepetting.dk

Øl er beviset på at Gud elsker os vil vil have os til at være glade.
(Benjamin Franklin)