Gratis nummer
Fra : Infinity

Dato : 02-09-08 23:01

Er der nogen steder man kan have et nummer uden det forlanges brugt.

Telmmore har fx 'dumme bøde' på 7,50 kr, hvis man ligger under et
minimumsforbrug (50 kr/3 måneder)
og egentligt er det fair nok, men er der noget billigere til en reserve
telefon?

--
/Infinity

Fra : VIP

Dato : 02-09-08 23:05

https://m1.dk/Produkter/Gratis50/ er en mulighed

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-09-08 00:31

Infinity skrev:

> er der noget billigere til en
> reserve telefon?

Én sms á max. 16 øre pr. md. hos UnoTel.

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : KsNa

Dato : 03-09-08 18:39

> [...]
> minimumsforbrug (50 kr/3 måneder)
> og egentligt er det fair nok, men er der noget billigere til en reserve

TDC Simply

Mvh
Kim

Fra : Infinity

Dato : 03-09-08 23:34

Infinity wrote:
> [...]
> minimumsforbrug (50 kr/3 måneder)
> og egentligt er det fair nok, men er der noget billigere til en

Takker for de gode svar, har tilmeldt mig M1 Gratis50
- utroligt at de kan gøre det.
--
/Infinity

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 08-09-08 17:22

Og hvor lang tid har du så brugt på at spare de 30 kr telmore ville
charge dig om året, så fremt du ik bruger noget? :P

Fra : Infinity

Dato : 09-09-08 10:56

Esben von Buchwald wrote:
> Og hvor lang tid har du så brugt på at spare de 30 kr telmore ville
> charge dig om året, så fremt du ik bruger noget? :P

Den kommentar forstår jeg slet ikke....
Svaret må være ingen tid.
Og i øvrigt tror jeg da at 12 * 7,50 er 90,-

--
/Infinity

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 09-09-08 22:26

On Tue, 9 Sep 2008 11:56:09 +0200, "Infinity" <no-infinity@mail.dk>
wrote:

>Den kommentar forstår jeg slet ikke....
>Svaret må være ingen tid.
>Og i øvrigt tror jeg da at 12 * 7,50 er 90,-

Ja, men 4 * 7,50 er 30:-

Fra : Infinity

Dato : 10-09-08 19:30

borje@hotmail.com wrote:

> Ja, men 4 * 7,50 er 30:-

Sidste forår blev jeg opkrævet de 7,50 kr flere måneder i træk. De gik
åbenbart ind hver månrd og kikkede 3 måneder tilbage og bonnede mig for for
lavt forbrug.
I efteråret kom de med deres ring til en anden Telmore kunde gratis og der
droppede de dummebøderne. Jeg ved ikke om de er genindført for de står
faktisk ikke nævnt under priser.

--
/Infinity