GSM repeater
Fra : Ulrik Andreassen

Dato : 02-09-08 22:02

Hej.
Er der mon nogen her som kender til en form for GSM repeater?
Jeg har en kollega som bor temmelig skidt ift Sonofons mast, og at skifte
til anden udbyder er ikke en mulighed. Kan man mon sætte en antenne op som
repeater således han vil opnå bedre dækning?
/Ulrik

--
Fjern .invalid fra min email-adresse FØR du sender mig en email.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-09-08 11:13

On 2 Sep., 23:01, "Ulrik Andreassen" <ul...@s-andreassen.dk.invalid>
wrote:
> [...]
> til anden udbyder er ikke en mulighed. Kan man mon sætte en antenne op som
> repeater således han vil opnå bedre dækning?

Ja men det koster vist rimeligt meget...

Tjek evt lige først mastedatabasen.dk og søg på planlagte. SOnofon
skulle efter sigende have mange fremtidige planer om nye gsm master.

Fra : Ulrik Andreassen

Dato : 03-09-08 20:39

> Ja men det koster vist rimeligt meget...
>
> Tjek evt lige først mastedatabasen.dk og søg på planlagte. SOnofon
> skulle efter sigende have mange fremtidige planer om nye gsm master.

Tak for tippet, så nu har jeg lige tjekket i databasen, og der er desværre
ingen planlagte master i nærheden af min kollega.
Siden du ved at disse repeatere koster rimeligt meget, kan du så evt også
henvise mig til nogle links hvor man kan finde mere info om det?
/Ulrik