Ny kvittering
Fra : Bred

Dato : 02-09-08 15:21

Jeg har lige fået et godt tilbud, på htc diamond, men sælger har ingen
kvittering, da den er vundet i en konkurrence. Den er låst til 3...kan han
få kvitteringen, ved at oplyse imei nr hos 3?

BP

Fra : Anders

Dato : 02-09-08 15:50

Få sælger til at fremskaffe en ny kvittering hos 3.
Mener ikke man kan som køber.
Det kan man ihvertfald ikke hos Telia og Sonofon.

Fra : Johannes

Dato : 02-09-08 21:18

Du kan IKKE få den simoplåst op hos 3 UDEN at have abbonnemt/telefonnummer,
har selv prøvet det samme..og de er hverken til at hakke og stikke i!
(Kan dog godt være deres simkoderobot kan give dig en kode, men den virkede
ikke i mit tilfælde)

Mvh
Johannes