N73 kan ikke længere gå på Internettet
Fra : Kennet

Dato : 31-08-08 13:29

Hej

det er sket ret pludselig. Jeg har fået sendt en ny opsætning fra
Telia, men det har ikke hjulpet noget. Når jeg åbner en side, står den
bare med tomt skærmbillede, og overfører ikke noget overhovedet, og
ender så med en time out.

Nogen forslag til en løsning??

/K.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-09-08 15:25

On 31 Aug., 21:28, Kennet <kenne...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Telia, men det har ikke hjulpet noget. Når jeg åbner en side, står den
> bare med tomt skærmbillede, og overfører ikke noget overhovedet, og

Det lyder lidt ligesom at du er kommet over på deres 3g netværk, men
ikke har adgang til det da de af en eller anden mystiskt grund kun vil
give adgang til iphone kunder... prøv at gå ind i "vælg netværk"
menuen og vælg kun at bruge gsm netværk.....

......eller vælg en anden udbyder