SE Update probs.
Fra : Anders

Dato : 31-08-08 04:41

Hej NG

Findes der et alt. (gratis) sted, hvor man kan få sin W890i's software
opdateret på nettet.

SE Update påstår at min mobil er opdateret, men ifgl. SEUnlock.dk er der
kommet en nyere ?

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-08 11:49

Hej

> Findes der et alt. (gratis) sted, hvor man kan få sin W890i's software
> opdateret på nettet.

Du kan selv opdaterer fra din telefon. Inde under indstillinger findes der
opdateringtjenesten.

> SE Update påstår at min mobil er opdateret, men ifgl. SEUnlock.dk er der
> kommet en nyere ?

Hvilken software har du?

Har din telefon software fra 3 mobil, Fly fra TDC eller den fra sonofon.

Mvh Poul

Fra : Anders

Dato : 31-08-08 12:35

1. Koster det ikke penge at opdatere den via mobilen, det skal det helst
ikke gøre, da det er gratis via SE PC Suite.

2: Den software vers. jeg har i p. er: R1EA033 080218
og der er kommet en der starter med R1F....ifg. SEUnlock.dk

3. Den har ikke noget af det der stads i, det har jeg fået fjernet...

Fra : Poul Johannsen

Dato : 01-09-08 07:39

Hej

> 1. Koster det ikke penge at opdatere den via mobilen, det skal det helst
> ikke gøre, da det er gratis via SE PC Suite.

Ja det koster datatrafik men jeg betale 1 kr pr/mb, så det bliver ikke
særligt mange penge.

> 2: Den software vers. jeg har i p. er: R1EA033 080218
> og der er kommet en der starter med R1F....ifg. SEUnlock.dk

Den version jeg har er : R1FA035 080527

> 3. Den har ikke noget af det der stads i, det har jeg fået fjernet...

Okay.

Mvh Poul

Fra : PSD

Dato : 01-09-08 09:02

Hej.

Og netop derfor har du sikkert problemerne nu...
- er det ikke lækkert, at selv blive fanget i den fælde som du så ofte
(forhåbentligt forgæves) har forsøgt at lokke så mange andre i, her i NG...

Tilbage til din unlocker...
- ned på knæ, og håb så på at han ikke bare siger "spørg mig om det rør´
mig"....

Fra : Anders

Dato : 01-09-08 10:52

Spørgsmålet har ikke noget at gøre med unlock....

Fra : PSD

Dato : 01-09-08 19:08

> Spørgsmålet har ikke noget at gøre med unlock....

Det har noget at gøre med at det er en unlocker-fusker der har de-brandet
din telefon, uden at vide et klap om hvordan det rigtigt skal gøres, og nu
hænger du så på den...

PIS, hva´ ??

Fra : Anders

Dato : 01-09-08 19:12

Nej det er ikke en nogen fusker der har lavet det. Derimod er det
SEunlock.dk der har skaffet mig oplåsnings koden (mod betaling) og
debrandningen...

Fra : PSD

Dato : 01-09-08 22:38

> Nej det er ikke en nogen fusker der har lavet det. Derimod er det
> SEunlock.dk der har skaffet mig oplåsnings koden (mod betaling) og
> debrandningen...

*LOL*
My point exactly....!

--
P.

Fra : PSD

Dato : 01-09-08 22:47

Men jeg kan da også godt klappe det for dig Anders....
- prøv om du kan følge med....

Hvis du har en brandet S/E til eks. 3, eller til TDC, så er 3 hhv. TDC der
er med til at afgøre hvornår en firmware opdatering frigives med netop deres
brand i firmwaren...

Hvis DU har fået en eks. 3 telefon de-branded af en klamphugger, og ja, det
har du så åbenbart, så er det eneste de ændre på stortset selve menuen i
telefonen, de ændre ikke koden i selve firmwaren hvor der står at den er
branded til 3...
Så når SEUS (Sony Ericsson Update Server) kikker ind i din telefon, så får
den stadig besked om at HOV det her er en branded S/E til 3, og HOV 3 har vi
endnu ikke frigivet ny firmware til...

--
P.

Fra : Anders

Dato : 02-09-08 05:07

Du er helt forkert på den....

Min mobil er ikke købt hos 3, men derimod i en ganske alm. TDC butik.

Og det jeg har gjort er, at erstatte den software som TDC har lagt ind i
telefonen med SE's egen stadart software....
Så der er ikke langt noget fusker software ind !

Og så mener du så at SE Unlock er et klamphugger firma,
Tror du ikke snarer det er dig der er noget af en klamphugger ?

Fra : PSD

Dato : 02-09-08 10:34

> Min mobil er ikke købt hos 3, men derimod i en ganske alm. TDC butik.

ja, right.... det er jo den store forskel.... *LOL*
- det foregår på samme måde til de fleste brands, så at det er en TDC-mobil
ændre intet...

> Og det jeg har gjort er, at erstatte den software som TDC har lagt ind i
> telefonen med SE's egen stadart software....
> Så der er ikke langt noget fusker software ind !

Hvis du ikke kan opdatere via SEUS, så har du et problem...
- og jeg har prøvet at forklare dig HVAD dit problem er...
Jeg har klappet det ud for dig i stavelser....
- jeg gider altså ikke også at skære det ud i pap...!

> Og så mener du så at SE Unlock er et klamphugger firma,

*LOL*
- det beviser du jo også selv, ved at fortælle os at du ikke kan opdatere
din firmware...

> Tror du ikke snarer det er dig der er noget af en klamphugger ?

Jeg ved bare noget om hvad jeg taler om....
- et problem du ikke selv lider under, og aldrig har gjort...Andseman,
A-6400, Sønderbronx...

Fra : MariaH

Dato : 01-09-08 18:58

Jeg har denne version: R1FA035080527 som jeg har hente i sidste uge vist
nok.

Fra : Anders

Dato : 01-09-08 19:15

Det er den nyeste, men den kan jeg ikke få fat i...
Har et mindre problem med at den bruger meget strøm, uden at jeg bruger den
sønderligt.
Og det problem kan måske løses med opdateringen.

Hvad har du gjort, for at få fat i din opdatering, for SE er ikke meget for
at lægge den op ?

Fra : MariaH

Dato : 01-09-08 20:25

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og det problem kan måske løses med opdateringen.
>
> Hvad har du gjort, for at få fat i din opdatering, for SE er ikke meget

Jeg gik ind i indtillinger, opdateringstjeneste, søg efter opdatering.

Min mobil brugte ikke andet end ca 1% strøm på det

Maria

Fra : Anders

Dato : 02-09-08 05:10

Det samme gør jeg her, men mobilen siger, at det er den nyeste jeg har i.
Så jeg tror jeg smutter en tur ned i biksen idag, og forhører mig om
problemet....

Fra : MariaH

Dato : 13-09-08 13:16

> Det samme gør jeg her, men mobilen siger, at det er den nyeste jeg har i.
> Så jeg tror jeg smutter en tur ned i biksen idag, og forhører mig om
> problemet....

Har du prøvet at opdatere fra Sony Ericssons hjemmeside?
--
Maria

Fra : Anders

Dato : 13-09-08 13:56

> "Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at opdatere fra Sony Ericssons hjemmeside?
> --
> Maria

Problemet er nu løst for nogle dages tid siden...