Kort til N82?
Fra : Rander

Dato : 29-08-08 23:06

Er der nogen der ved om en Nokia N82 kan finde ud af et 8 GB
hukommelseskort? Eventuelt nogen der har prøvet det?

Jeg har kig på http://shg.dk/p/2114189 men er som sagt ikke sikker på at
det vil virke...

http://bamsepetting.dk

Er allergisk over for ko- og andefjer. (Skadesanmeldelse)

Fra : Max

Dato : 29-08-08 23:25

Hej Rander

> Er der nogen der ved om en Nokia N82 kan finde ud af et 8 GB
> hukommelseskort? Eventuelt nogen der har prøvet det?

Ifølge Nokias hjemmeside ser det ud til at den kan
bruge et 8 Gb kort.

--
Mvh Max

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 30-08-08 06:15

Rander wrote:
> Er der nogen der ved om en Nokia N82 kan finde ud af et 8 GB
> hukommelseskort? Eventuelt nogen der har prøvet det?

Jeg bruger et 8 GB kort i min N82 og det virker fint.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Rander

Dato : 30-08-08 13:02

Per H. Nielsen skrev noget i denne stil, den 30-08-2008 07:15:
> Jeg bruger et 8 GB kort i min N82 og det virker fint.

Godt så - jeg bestiller og håber på det bedste!

http://bamsepetting.dk

Landevejsrøveren kræver pengene eller livet. Kvinden tager begge dele.
(Nicholas Murray Butler)

Fra : Calle e mann fro Syn~

Dato : 26-09-08 13:42

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der ved om en Nokia N82 kan finde ud af et 8 GB
> hukommelseskort? Eventuelt nogen der har prøvet det?

det kan den, kører selv med det
--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : Rander

Dato : 26-09-08 17:25

Calle e mann fro Synnejylland skrev noget i denne stil, den 26-09-2008
14:41:
> det kan den, kører selv med det

Ja, det gør jeg også nu...

http://bamsepetting.dk

Danske svin skal give kinesere bedre sexliv (Jyllands-Posten)