nokia
Fra : reno

Dato : 29-08-08 11:22

Muligvis en forkert gruppe.

men er der nogen som har erfaringer med nokia n958gb, er det en god telefon,
eller noget skod, eller skal jeg vælge nokia 82.
mvh. reno

Fra : Anders

Dato : 29-08-08 11:47

Har selv haft et par stykker af den alm. N95, og den kan en masse - bevars,
men det meste af det den kan, har jeg ikke brug for, med mit behov.

Skal så lige nævne, at jeg ikker er til Nokia, men SE.

Skulle jeg endelig vælge en af de 2, så tror jeg, at ville vælge en N82,
eller måske vente til N96'eren kommer om en måneds tid.

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-08 20:41

"reno" <leomastek1@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Muligvis en forkert gruppe.
>
> men er der nogen som har erfaringer med nokia n958gb, er det en god
> telefon, eller noget skod, eller skal jeg vælge nokia 82.
> mvh. reno

N95 8GB
Er en ganske udmærket telefon.
Har selv en og har nu haft den i 4 mdr. og der har ikke været noget med den.
Men det kan jo godt være at der er andre der er af en anden mening.

Kim

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 29-08-08 23:08

"OZ0SW" <OZ0SW(krølleA)oz1jux.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den.
> Men det kan jo godt være at der er andre der er af en anden mening.

Ja, jeg vil vente på SE´s nye 905 når vi nu snakker telefoner i denne side
af pris-skalaen.
/KE Kofod.

Fra : Calle e mann fro Syn~

Dato : 26-09-08 13:41

> [...]
>
> men er der nogen som har erfaringer med nokia n958gb, er det en god
> telefon, eller noget skod, eller skal jeg vælge nokia 82.

helt klart N82

--
Venlig hilsen
Calle.