SonyEricsson batteritab
Fra : Anders

Dato : 28-08-08 05:42

Hej NG

Har to SE mobiler, som jeg undrer mig over, at de taber strømmen ret
hurtigt.

Begge telefoner er under 2 md. gamle, men det der undrer mig er, at de
holder ca. 3 dage, men de bliver ikke brugt synderligt meget, hverken til
mp3 radio mm.

Netværk: TDC (Unotel og TDC).

En teori kunne være, at batterierne skal oplades af nogle gange (slides
til), men det ved kunne være det...

Hvad kan det ellers være ?

Fra : PSD

Dato : 28-08-08 11:51

Anders for dælen...

Det undre mig til stadighed at en SÅ telefon-kyndig person som dig, kan
stille disse spørgsmål...

--
P.

Fra : Anders

Dato : 28-08-08 11:53

Ja, hvis du nu startede med at forklare, hvem du er, så vil det nok hjælpe
en del....

Fra : PSD

Dato : 28-08-08 12:05

> Ja, hvis du nu startede med at forklare, hvem du er, så vil det nok hjælpe
> en del....

Hmmmm...
- hvad har det med sagen at gøre ?
Ændre det på batterilevetiden ??

--
P.

Fra : Anders

Dato : 28-08-08 12:24

Ikke nødvendigvis, men skal man igang med en diskussion med en anden person,
så ville det være ok, at vide hvem man diskuterer med...

Fra : Søren Nielsen

Dato : 29-08-08 20:30

Anders wrote:
> En teori kunne være, at batterierne skal oplades af nogle gange
> (slides til), men det ved kunne være det...

Gnub lidt på batteriet i cirkulære bevægelser med uret, så slides det til.

Søren