SE K750i - er den død?
Fra : Esben

Dato : 27-08-08 07:38

Min K750i kan tændes og bruges men den slukker ved den mindste
berøring... Er den dead meat eller er der noget man kan gøre?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 27-08-08 11:44

Esben skrev:
> Min K750i kan tændes og bruges men den slukker ved den mindste
> berøring... Er den dead meat eller er der noget man kan gøre?

Prøv at tjekke forbindelserne til batteriet.

--
Niels

Fra : Esben

Dato : 27-08-08 20:26

Niels P Sønderskov <npsonder@gmail.com> wrote:

> Prøv at tjekke forbindelserne til batteriet.

Fx et andet batteri i, for det har jeg? Eller kontakterne i telefonen?

Tak!

Esben

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 28-08-08 00:35

Esben skrev:

> Fx et andet batteri i, for det har jeg? Eller kontakterne i telefonen?

Nok snarest kontakterne, der som regel er fleksible. Hvis de har mistet
fleksibilitet kan du få det beskrevne problem.

--
Niels

Fra : Esben

Dato : 30-08-08 21:27

Niels P Sønderskov <npsonder@gmail.com> wrote:

> Nok snarest kontakterne, der som regel er fleksible. Hvis de har mistet
> fleksibilitet kan du få det beskrevne problem.

Har fidlet lidt med det men det gør ingen forskel - kræver nok lidt mere
præcisionsværtøj evt. åbneing af bagsiden hvis det kan lade sig gøre...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad