Pukkode
Fra : Me&My

Dato : 22-08-08 17:43

Hej
Jeg har lige oprettet et taletidskort hos labera, tanket 100kr. kommer hjem
og vil indtaste en pinkode, 3 gange fejl, og så er det over til pukkoden,
men sørmer om jeg ikke har smidt det lille plastkort ud som pukkoden stod
på??? er det så spildt det nye nummer og pengene som var indsat, eller kan
man få pukkoden hos labera?

Mvh.
Me&My

Fra : BorreBoy

Dato : 22-08-08 18:07

"Me&My" <mojito2670@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> pukkoden stod på??? er det så spildt det nye nummer og pengene som var
> indsat, eller kan man få pukkoden hos labera?

Har du ikke et kundelogin, hvor du kan se den slags?
Det har anstændige online selskaber i hvert fald

Fra : Me&My

Dato : 22-08-08 22:25

Nej det følger ikke med her...Det er bare at købe startpakken og så er man
igang, desværrer

Fra : BorreBoy

Dato : 23-08-08 06:44

> Nej det følger ikke med her...Det er bare at købe startpakken og så er man
> igang, desværrer

Ja så må du ringe til dem...
Og skifte til f.eks. Happiimobil, når din taletid er brugt