MMS indstillinger til Telia på HTC 3300
Fra : Ukendt

Dato : 21-08-08 23:58

Hej Gruppe

Nogen derude som lige har en MMS for dummies manual? Jeg skal have MMS
til at fungere på en HTC 3300 med telia som udbyder og jeg kan fandme
ikke huske hvordan jeg gjorde sidst. Den kører WM6.

/Steinbjørn

Fra : Anders

Dato : 22-08-08 05:14

Har du sprugt Telia, efter en opsætning ?

""S. Sørensen"" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:48adf305$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-08 08:12

Anders skrev:
> Har du sprugt Telia, efter en opsætning ?

> ""S. Sørensen"" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk> skrev i en
> meddelelse news:48adf305$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Umiddelbart ser det ikke ud til at de understøtter præcis min telefon.
Jeg fik dog selv fixet det i nat engang. Det lykkedes mig dog så at
slette mine internetindstillinger samtidigt så nu kan jeg lige slås med
det også.

/Steinbjørn

Fra : NewsGroups

Dato : 22-08-08 20:24