Mp3 til telefon???
Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-08-08 14:15

Hej

Hvordan får jeg puttet en mp3 ind i min samsumg x-450 når den ikke kan
modtage email.

Jeg har et par simkort læsere, er det noget der kan gøre tricket?

Claus

Fra : Anders

Dato : 19-08-08 14:25

Kan den i det hel taget tage mp3 filer ?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-08-08 17:22

Anders skrev bl.a. følgende:

> Kan den i det hel taget tage mp3 filer ?

Øh, det ved jeg ikke. Den kan tage ringetoner hvor folk snakker, så noget må
den vel kunne bruge. Jeg har da fået et par stykker, som en kammerat sms'ede
til mig.

Claus

Fra : Anders

Dato : 19-08-08 17:42

Ringetoner er nødvendigvis ikke det samme som en mp3 fil.

Fra : Lars

Dato : 19-08-08 20:38

Claus Tersgov skrev:

> [...]
> den vel kunne bruge. Jeg har da fået et par stykker, som en kammerat sms'ede

Kan du så ikke få nogen til at sms'e dem til dig.
Eller købe dem et af de steder, hvor de sælger ringetoner via SMS.
Endelig kan man sikkert også få et kabnel, så du kan overføre via PC

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 19-08-08 15:29

Claus Tersgov <nospamnews@tersgov.dk> wrote:
> Hej
> Jeg har et par simkort læsere, er det noget der kan gøre tricket?

Hej
den kan da vist ikke mp3 .
http://www.mobiltest-danmark.dk/index.php?id=articles&cat=18

--
ad

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-08-08 17:24

Awul Dasfilshabeda skrev bl.a. følgende:

> Hej
> den kan da vist ikke mp3 .

Ok, det er polyfoniske ringetoner jeg mener, og jeg regnede med, at det var
mp3.

Claus

Fra : Anders

Dato : 20-08-08 05:08

Du kan finde mange sjove gratis ringetoner (polyfoniske) på nettet - prøv at
søg på Google....

Så skal du overføre dem til mobilen via et originalt datakabel, da Samsung's
mobiler er temmelig sarte med uoriginale datakabler.

Software burde også kunne findes på Samsungs hjemmeside.

Fra : Janner

Dato : 19-08-08 16:09

> [...]
> modtage email.
>
> Jeg har et par simkort læsere, er det noget der kan gøre tricket?

Der er vist ikke ligefrem plads til MP3 filer på et simkort..