Privar / hemmeligt nummer
Fra : Johnny B [ 2000 Frb.~

Dato : 18-08-08 19:44

jeg har en Nokia 6500 ... og gider egentlig ikke besvarer opkald med
hemmeligt nummer ... kan jeg på nogen måde "kode" ind i min mobil at jeg
ikke ønsker disse opkald eller gøre så den ikke ringer med tone ?

--
Johnny B [DK 2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Anders

Dato : 18-08-08 19:57

Kan du ikke bare ignore den, det gør jeg normalt !

"Johnny B [ 2000 Frb. ]" <SLET_ALT_DETTE_johnnyb2000@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:48a9c330$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Hauge

Dato : 18-08-08 20:27

Anders wrote:
> Kan du ikke bare ignore den, det gør jeg normalt !

Du behøver altså ikke svare på alle indlæg i denne gruppe, slet ikke når du
alligevel intet har at sige..

Men hop til mudder, for jeg kender dit svar til det her.

/Hauge

Fra : Hauge

Dato : 18-08-08 20:31

Hej
Johnny B [ 2000 Frb. ] wrote:
> jeg har en Nokia 6500 ... og gider egentlig ikke besvarer opkald med
> hemmeligt nummer ... kan jeg på nogen måde "kode" ind i min mobil at
> jeg ikke ønsker disse opkald eller gøre så den ikke ringer med tone ?

Ikke at det hjælper dig ret meget, men min SE 850 kan man vælge at
acceptere: "alle opkald", "ingen opkald" og "opkald fra listen", om det
findes i din, ved jeg ikke, men det er ærgeligt at de ikke har puttet "kun
med nummer" i listen.

Mvh Hauge

Fra : Snuden

Dato : 18-08-08 21:07

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> findes i din, ved jeg ikke, men det er ærgeligt at de ikke har puttet "kun

Alternativt kan man tildele alle kontakter en ringetone og vælge lydlys
ringetone ved alle andre opkald...

Fra : Charlotte E.

Dato : 19-08-08 09:05

> gider egentlig ikke besvarer opkald med hemmeligt nummer

Sådan har jeg det også
Så jeg har installeret et lille program til at afvise hemmelige/skjulte
nummre...

Dog er min telefon en S60 telefon, og dermed er mit program til S60, men der
findes også nogle af disse programmer baseret på Java (som Nokia 6500
bruger), så hvis du kigger på www.getjar.com kan du sikkert finde et til din
telefon også...

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 19-08-08 17:04