Telefon med bedste kamera
Fra : Ukendt

Dato : 17-08-08 23:22

Hvilken mobiltelefon har pt. det bedste kamera indbygget?

/John

Fra : Per

Dato : 18-08-08 04:43

Vedsted wrote:
> Hvilken mobiltelefon har pt. det bedste kamera indbygget?

Nokia N82

Men det kan stadigvæk slet slet ikke sammenlignes med rigtige kameraer.

/Per

Fra : Max

Dato : 18-08-08 07:10

Hej Per

> Men det kan stadigvæk slet slet ikke sammenlignes med rigtige
> kameraer.

Nej, der mangler stadigvæk et kamerafirma der laver et
kamera med telefon i :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-08 18:03

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
> Hej Per

> Nej, der mangler stadigvæk et kamerafirma der laver et
> kamera med telefon i :)
>
> --
> Mvh Max

Men hvem f... gider at render rundt en en sådan stor mobiltelefon, har selv
brugt en mobiltelefon hvor der sad rør i og vejede godt til.

Kim

Fra : Max

Dato : 19-08-08 11:11

Hej Kim

> Men hvem f... gider at render rundt en en sådan stor mobiltelefon,

En der har mere brug for et kamera end for en telefon, nu har de
jo fået proppet GPS i kamerarene, så telefonenen er vel ikke
så fjern.

--
Mvh Max

Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-08-08 17:59

> Nokia N82

Tror det er samme cam. der er i en 6220 Classic.
Trods man læser specs. på samme side (Nokia.dk)
så er de listet forskelligt
Den er bare billigere.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-08-08 18:07

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tror det er samme cam. der er i en 6220 Classic.
> Trods man læser specs. på samme side (Nokia.dk)
> så er de listet forskelligt
> Den er bare billigere.
Ja ok der var jeg lige en kende hurtig.
N82 2592x1944 pixel up to 5MP
6220 C 1600x1200 pixel 5MP

Fra : Karsten Andersen

Dato : 19-08-08 06:48

Mon, 18 Aug 2008 00:21:46 +0200, skrev Vedsted, på 5 linier, i
<48a8a46b$0$90266$14726298@news.sunsite.dk>, :

>Hvilken mobiltelefon har pt. det bedste kamera indbygget?

C905

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 19-08-08 07:26

Karsten Andersen wrote:
> Mon, 18 Aug 2008 00:21:46 +0200, skrev Vedsted, på 5 linier, i
> <48a8a46b$0$90266$14726298@news.sunsite.dk>, :

> C905

Og hvor kan den så købes pt.?

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Niels poulsen

Dato : 19-08-08 11:57

Per H. Nielsen skrev:

> Og hvor kan den så købes pt.?

jeg kunne også godt tænke mig en ny mobil telefon men jeg ved ikke
hvorfor en jeg skal købe, men hvis SE c905.så der det bare det rigtig

--
http://www.youtube.com/watch?v=HM7Xf7apfhE&feature=user

http://www.youtube.com/watch?v=EZ7KH1hPhs8

http://www.youtube.com/watch?v=w_V-Z1jEEeM&feature=related

http://youtube.com/watch?v=HRXpRA8_dE0

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 19-08-08 12:02

Niels poulsen wrote:
> jeg kunne også godt tænke mig en ny mobil telefon men jeg ved ikke
> hvorfor en jeg skal købe, men hvis SE c905.så der det bare det rigtig

Så må du i givet fald vente. Det er en helt ny model, der ikke er
i handelen endnu.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Karsten Andersen

Dato : 19-08-08 12:07

Tue, 19 Aug 2008 08:25:53 +0200, skrev Per H. Nielsen, på 16 linier, i
<48aa6771$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

>Og hvor kan den så købes pt.?

Jaja men skulle jo snart være på trapperne.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Anders