Bluetooh headset med oplader til bil (ciga~
Fra : ditte

Dato : 17-08-08 17:57

Hej

Jeg er på jagt efter et bluetooth headset til brug med min mobil (SE
702i), ønsket er at det kan oplades i bilen, via cigarstikket.
Findes det?
Jeg har ikke kunnet finde noget på google, og håber derfor på jeres
hjælp.

Hilsen Ditte

Fra : Jakob Griffel

Dato : 17-08-08 20:29

> Jeg er på jagt efter et bluetooth headset til brug med min mobil (SE
> 702i), ønsket er at det kan oplades i bilen, via cigarstikket.
> Findes det?

Jep

Jeg bruger sådan en fætter til min SE C902

http://www.jabra.dk/Sites/Jabra/DK-DK/products/Pages/JabraJX10.aspx?producttab=InTheBox

Den er fed - og kan forresten paires med to telefoner, som kan være
tilsluttet samtidig. Meget smart hvis man har en arbejds- og en
privattelefon...

--
Hilsen Jakob

Fra : ditte

Dato : 18-08-08 06:26

> [...]
>
> Den er fed - og kan forresten paires med to telefoner, som kan være
> tilsluttet samtidig. Meget smart hvis man har en arbejds- og en

Hej

Tak for svaret. Prisen afskrækker dog lidt, mon det findes billigere?
Altså et andet mærke.

Hilsen Ditte

Fra : Jakob Griffel

Dato : 19-08-08 18:57

> Tak for svaret. Prisen afskrækker dog lidt, mon det findes billigere?

Hos Sonofon hvor jeg købte den havde de osse en billigere, som havde en
billader med i pakken (det var vist en kampagne). Jeg kan bare ikke huske
hvilken model det er.

--
Hilsen Jakob