Sort skærm ved start; SE K850i død?
Fra : Steen Suder

Dato : 17-08-08 13:19

Fredag aften kom jeg i køkkenet og så lå min SE K850i med lys i tastatur og
omkring kameralinsen. Den kunne ingenting.

Ud med batteriet og i med det igen, tryk på ON... samme symptom.
Ud med batteriet, vente til næste morgen... samme symptom.
Den er knapt et halvt år gammel og jeg er kontornusser, så den ligger på
skrivebordet det meste af tiden.

Hvad sker der?!
Hvad har I andre oplevet, der minder om det?

--
Steen Suder

Fra : Anders

Dato : 17-08-08 13:30

Har ikke lige en K850i (har en W890i) men en mulighed kunne være, at sende
den ind til rep. du har jo 1½ års garanti på den.

Fra : Steen Suder

Dato : 17-08-08 13:49

Anders wrote:

> Har ikke lige en K850i (har en W890i) men en mulighed kunne være, at sende
> den ind til rep. du har jo 1½ års garanti på den.

Det bliver nok også enden på det.
Jeg tænkte blot om der var nogle "tricks" til denne telefon.

NB
Se min næste tråd om rep. af mobiler i Århus.

--
Steen Suder

Fra : Anders

Dato : 17-08-08 14:10

Lad være med at bøvle med den, du risikere bare at ødelægge den...
Sæt fagfolk til at rep. den (hvis de kan), der er jo garanti på den, og den
mister du, hvis du selv begynder at rode med den (fysisk).

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 17-08-08 14:32

Anders <anders.forstxx@xxgmail.com> wrote:
> Har ikke lige en K850i (har en W890i) men en mulighed kunne være, at
> sende den ind til rep. du har jo 1½ års garanti på den.

Næ.. 2 års reklamatonsret ! Da den er over 6 mdr. skal køber bevise at den
har fejlen fra ny .

Så hvis du selv skal betale , så prøv helloo.dk .
--
ad

Fra : Anders

Dato : 17-08-08 14:58

Det er de første 6 md. der er reklamationret, de sidste 1½ år er garanti....

Fra : Søren Nielsen

Dato : 17-08-08 15:04

Anders wrote:
> Det er de første 6 md. der er reklamationret, de sidste 1½ år er
> garanti....

Here we go again - atter engang udtaler du dig om noget, som du absolut
intet aner om.

PS: Kan du ikke udlade at skifte emailadresse, så vi slipper for at læse
dine 'svar'.

Søren

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-08-08 15:06

Anders skrev:

> Det er de første 6 md. der er reklamationret, de sidste 1½ år er garanti....

Vrøvl.

De første 6 måneder er der en formodningsregel.
Reklamationsperioden er på 2 år.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-08-08 15:03

Awul Dasfilshabeda skrev:

> Næ.. 2 års reklamatonsret !

Det er rigtigt, og det kaldes ofte fejlagtigt for "garanti". Det
er ikke sådan med at bruge ordene korrekt.

> Da den er over 6 mdr. skal køber bevise at den
> har fejlen fra ny .

"Knap" betyder "næsten" selv om en del mennesker tror noget
andet. Men lad os bare antage at du har ret i at den er 7 måneder
gammel. Men det skal man altså ikke lade sig afskrække af:

   Goddag. Min mobil kan kun lyse omkring kameraet,
   og andet kan den ikke. Den er kun blevet behandlet normalt -
   faktisk en smule forsigtigt fordi den ligger på mit
   skrivebord det meste af tiden. Sådan må en mobil ikke opføre
   sig efter syv måneder, og den må derfor have haft en skjult
   fejl ved købet.

Sådan.

--
Bertel

Fra : Steen Suder

Dato : 17-08-08 18:47

Awul Dasfilshabeda wrote:

> Næ.. 2 års reklamatonsret ! Da den er over 6 mdr. skal køber bevise at den
> har fejlen fra ny .

Har lige undersøgt det - den er fra sidst i marts indeværende år.

Såh... det er jo fint

--
Steen Suder