Velkomstbesked og 3 ?
Fra : Peter Heide

Dato : 15-08-08 00:42

Da jeg fik min nye mobil ( N95 8GB ) indspillede jeg en besked " Hej . Det
er Peter. Jeg er ikke hjemme. Læg en besked og jeg ringer tilbage" Den vil
jeg have skiftet ud .

Har selvfølgelig prøvet via 3svar og den giver INGEN mulighed for at slette
og indtale en ny. Køre simpelthen i rundkreds.

Gik ind i en 3 butik og de fortalte mig at den skal ændres via
selvbetjening på 3s hjemmeside. Kan ikke lade sig gøre.

Har ringet til 3 og fik fak i en medarbejder der stillede sig ret
uforstående til mit spørgsmål, da hun mente det var mig der klokkede i den.
Gav mig instrukser om hvordan ; og det virkede ikke

Nogen hér i denne gruppe der kan fortælle mig hvordan man sletter og
indtaler en ny velkomstbesked via 3svar ??

Fra : Peter Heide

Dato : 15-08-08 16:29

har fundet ud af det. mig der klovnede lidt og en uklar brugsvejledning i
3svar´s opsætning.