iPhone: Problemer med undertekster på film
Fra : Bjørn Jaakkonen

Dato : 14-08-08 19:52

Jeg har overført en film til min iPhone, men kan ikke få undertekster frem.
Jeg ved de burde være der, da danske undertekster blev valgt ved
konverteringen.
Jeg brugte Videora og DVDDecrypter til fremstilling af MPEG-4 filerne til
iPhone'n.
Nogle gode ideer?

Venligst
BJ

Fra : jørgen nielsen

Dato : 14-08-08 21:30

Hej

Ja du valgte at rippe de Danske undertekster, men der er ingen steder i
Videora hvor du kan vælge undertekster, så sorry de er der ikke, hvis du
skal have tekster med, ja så er det en noget mere omstændig procedure.
Men eller er det en god kvalitet ikke? jeg har godt nok ikke en iphone men
en itouch

Jørgen

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 16-08-08 06:45

"Bjørn Jaakkonen" <jaakkonens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> konverteringen.
> Jeg brugte Videora og DVDDecrypter til fremstilling af MPEG-4 filerne til

Hvis det er en dvd, du vil have over på din iPhone, så prøv evt med
http://handbrake.fr/

Dét bruger jeg, og det virker fint med undertekster.

--
med venlig hilsen

Henrik, Aalborg