billigste mobiltelefon
Fra : Peter

Dato : 14-08-08 14:41

Hej

hvor finder jeg den billigste mobiltelefon? Den eneste funktion jeg
egentlig har brug for er at kunne snakke (altså lave og modtage opkald).

Det ville være rart med SMS (tror egentlig at alle mobiltelefoner
støtter sms alligevel) men det er ikke nødvendigt. Andre funktioner som
MMS, kamera, synkronisering med outlook, eller internet, og hvad ved
jeg, er komplet unødvendige for mig.

Jeg har et simkort/telefonnummer i forvejen så vil bare finde en
telefon uden abonnement.

mvh,
Peter

Fra : Anders

Dato : 14-08-08 15:07

Kig i lokale Netto, Bilka (A-Z i Jylland) og Føtex.
Der kan man nogle gange finde en mobil til under 400,- uden abb.

F.eks. så har A-Z en Samsung C190 i denne uge til 389,-

Fra : Anders

Dato : 14-08-08 15:08

Ellers så kan mobilpriser.dk også være et sted at kigge...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-08-08 16:58

Peter skrev:

> hvor finder jeg den billigste mobiltelefon?

Hvor gammel er du? Hvis du er oppe i årene, så er en Doro
ældremobil måske sagen omend knap 1000 kr. nok ikke er billigt.

Ellers køb en brugt. En SE T610 er f.eks. en god mobil.

--
Bertel

Fra : Lars Klintholm

Dato : 14-08-08 22:43

Den 14 aug 2008 skrev Peter i dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
> internet, og hvad ved jeg, er komplet unødvendige for mig.
>
> Jeg har et simkort/telefonnummer i forvejen så vil bare finde en

Her er et par stykker til under 300:

https://shopmore.telmore.dk/ecommerce-products/list-phones-by-price?max_price=500

Lars Klintholm

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-08-08 15:29

On 14 Aug., 15:40, "Peter" <xdz...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> jeg, er komplet unødvendige for mig.
>
> Jeg har et simkort/telefonnummer i forvejen så vil bare finde en

gik evt på denne her Motorola, simpel og lille og ikke mindst billig

http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&search=1&advanced=0&level=PB&priceinterval=0&pricesort=-2&abonnement=-2&product=3054