Iphone - TDC mobilFlex let - 3G men ingen ~
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 13-08-08 09:32

Hej

Jeg har en Iphone som jeg lige har fået oplåst og bruger nu mit TDC
mobilflex Let abonnement.

Selvom der er et 3G logo i toppen af displayed så får jeg en fejl hver
gang jeg forsøger at gå online med den, hvad enten det er mail eller safari.

Jeg får følgende fejlmeddelelser:

"Kunne ikke aktivere mobildatanetværk: Du abonnerer ikke på en
mobildatatjeneste"

Nogen der har lignende problemer?

/Brian

Fra : Bo Meyer

Dato : 13-08-08 12:07

Brian Bendtsen wrote:

> "Kunne ikke aktivere mobildatanetværk: Du abonnerer ikke på en
> mobildatatjeneste"

Du mangler i Indstillinger > Generelt > Netværk > Mobildatanetværk at
sætte APN=internet mens brugernavn og kodeord efterlades tomt.

Mvh.

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 14-08-08 09:05

Bo Meyer skrev:

> Du mangler i Indstillinger > Generelt > Netværk > Mobildatanetværk at
> sætte APN=internet mens brugernavn og kodeord efterlades tomt.
>
> Mvh.
tak for det

/Brian