Afløser til Nokia 6230i
Fra : Erik M. Jensen

Dato : 12-08-08 17:16

Hej.

Min 6230i synger på et af de sidste vers, så jeg er på jagt efter en
afløser.
Key features:
- Nokia
- fysisk størrelse: så lille som muligt. Meget vigtigt, da man skal kunne
have den forlommen på et par jeans.
- bluetooth
- synkronisering af kontakter og kalender med outlook
- kamera - behøver ikke at være bedre end det i 6230i
- vibration
- holdbarhed: skal ikke være en håndværkermodel, men heller ikke anlagt på
teenagere der skifter telefon hvert ½ år

Alle (andre) smarte features er uden betydning

Har tdc-abonnement i forvejen, så den skal købes uden abonnement, eller som
et tilbud til bestående tdc-abonnenter.

mvh Erik

Fra : Anders

Dato : 13-08-08 06:16

Det er ikke så smart at have sin mobil i forlommen på et par jeans, for
kroppen danner jo fugt, og det er ikke den bedste cocktal for en mobil.

Og garantien dækker IKKE.

Har du TDC's abb. i forvejen og gerne vil beholde det, så var det en ide, at
vedlække den lokale TDC butik et besøg.