Billigste fri sms?
Fra : Jens Thomsen

Dato : 12-08-08 11:06

Jeg skal slet ikke ringe, men kun sende SMS.

Unotel har noget sms til 5 øre for 39 om måneden, Telmore har fri sms for 79
kr.

Men kan det mon ikke gøres billigere for fri sms?

Fra : Anders

Dato : 12-08-08 12:00

TDC har MaxSMS+ til 99,-

Telia har Telia Express 1.0 til 120,-

Begge steder er SMS'en gratis, når abb. er betalt.

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 12-08-08 13:09

Anders wrote:
> TDC har MaxSMS+ til 99,-
>
> Telia har Telia Express 1.0 til 120,-
>
> Begge steder er SMS'en gratis, når abb. er betalt.

Men de er så ikke billigere en Telmore til 79,-, når det udelukkende
handler om SMS.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Anders

Dato : 12-08-08 14:02

Det var kun oplysninger !

Fra : J.E.

Dato : 12-08-08 22:25

"Anders" <spørgefter@den.com> skrev i en meddelelse
> TDC har MaxSMS+ til 99,-
>
> Telia har Telia Express 1.0 til 120,-
>
> Begge steder er SMS'en gratis, når abb. er betalt.

Så er alt vel gratis når først man har betalt...

Jeg mener ikke du kan få Telia 1.0 til mindre end kr. 60,-
efter en del tid, og det er vel ikke ligefrem gratis.

Fra : Anders

Dato : 13-08-08 06:13

Efter 6 md. kan man jo afmelde det...

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-08-08 15:36

> [...]
> 79 kr.
>
> Men kan det mon ikke gøres billigere for fri sms?
"CBB SMS gør det rigtig billigt at sende SMS´er som CBB Mobil kunde. Det
koster KUN 49 kr./mdr. for CBB SMS, og så får du dine SMS til 1 øre pr.
stk."

http://www.cbb.dk/cms.ashx/produktet/cbb-sms.html

Regn selv på hvormange sms'er du sender og hvad det kommer til at koste.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-08-08 19:46

> Men kan det mon ikke gøres billigere for fri sms?

<600 stk./mnd.: Bibob

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Squizze

Dato : 28-08-08 16:53

> [...]
> 79 kr.
>
> Men kan det mon ikke gøres billigere for fri sms?

www.talksms.dk har 30 gratis prøve sms´er pr. dag i en uge via webbrowser.

Og finder du det billigt nok derefter kan du købe 5 sms´er om dagen i et år
for Kr. 134,-

Squizze