problemer med mail på iphone
Fra : Brian Sørensen

Dato : 11-08-08 00:03

hejsa har lidt problemer med opsætning af mail på min iphone 16 gb 3G,

jeg har tdc internet herhjemme men vil ogsågerne have mulighed for at sende
email fra min iphone når jeg er på farten . har en tdc mail adresse og en
mail adresse på mit domæne ved one.com

jeg kan godt modtage mine mail men kan ikke få den til at sende mail hvad
kan mit problem være

Fra : BorreBoy

Dato : 11-08-08 07:38

"Brian Sørensen" <Tele-mobil@tele-mobil.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> og en mail adresse på mit domæne ved one.com
>
> jeg kan godt modtage mine mail men kan ikke få den til at sende mail hvad

Bruge Ones udgående postserver. Se mere på deres support.

Fra : Jonas Jalling

Dato : 11-08-08 08:56

Brian Sørensen skrev:
> [...]
> mail adresse på mit domæne ved one.com
>
> jeg kan godt modtage mine mail men kan ikke få den til at sende mail hvad

Du skal bruge tdc's asmtp server (asmtp.mail.dk).
Til denne skal du benytte dit tdc-login samt password.

Mvh Jonas

Fra : Brian Sørensen

Dato : 12-08-08 07:09

takker mange gange for svarene

Fra : Anders

Dato : 12-08-08 06:13

Dit ur passer ikke !

Fra : Fuzzbox

Dato : 12-08-08 14:17

Anders skrev:
> Dit ur passer ikke !

Og du kan ikke finde ud af at citere korrekt.
--
Mvh Fuzzbox

Fra : Hauge

Dato : 12-08-08 15:13

Fuzzbox wrote:
> Og du kan ikke finde ud af at citere korrekt.

Det er A rystende ligeglad med, han gør som det passer ham. Han har fået det
at vide ret mange gange, og lige lidt hjælper det.

/Hauge